Problem przy ruszaniu, gwałtownym i dynamicznym
Problem przy ruszaniu, gwałtownym i dynamicznym
Witam
Czytałem już sporo i powiem szczerze, że już głowa mnie boli od tych objawów, które są opisane na rożnych forach.
Od nie dawna podczas dynamicznego zerwaniu się z pod świateł, czuć w tyle jakieś głuche stuki w podłogę jakby kola podskakiwały czy coś podobnego, tylko na 1 biegu
Tak samo podczas przejechaniu ronda poślizgiem, przy stawianiu auta bokiem dwa czy 3 razy podskoczy, stuknie, czy jak to zwał a potem już leci w poślizgu normalnie.
Teraz na dniach zauważyłem że podczas ruszaniu jak już auto jedzie na jedynce obroty kolo 1200, wciskam gaz gwałtownie czuć jak w tych początkowych obrotach coś z tyłu słychać na miarę tych właśnie stuków w podłogę czy podskakiwanie belki, kół itp
Byłem u mechanika, podłoga cała, tuleje belki też niby ok, okazało się że tuleje w wahaczach podłużnych są zerwane, wymieniłem myślałem że załatwi to sprawę ale nic z tego
Postarałem to opisać jak tylko mogłem, może ktoś faktycznie miał podobnie, jak czytałem inne tematy to teraz musiał bym wszystko wymieniać po kolei
amortyzatory, tuleje tylnego wózka, belki itp itd i aby się nie okazało tak jak jeden pisał ze i tak dalej to miał po wymianie, większość tematów sa pokończone bez opisania rozwiązania przyczyny
dzięki za pomoc i pozdrawiam
Czytałem już sporo i powiem szczerze, że już głowa mnie boli od tych objawów, które są opisane na rożnych forach.
Od nie dawna podczas dynamicznego zerwaniu się z pod świateł, czuć w tyle jakieś głuche stuki w podłogę jakby kola podskakiwały czy coś podobnego, tylko na 1 biegu
Tak samo podczas przejechaniu ronda poślizgiem, przy stawianiu auta bokiem dwa czy 3 razy podskoczy, stuknie, czy jak to zwał a potem już leci w poślizgu normalnie.
Teraz na dniach zauważyłem że podczas ruszaniu jak już auto jedzie na jedynce obroty kolo 1200, wciskam gaz gwałtownie czuć jak w tych początkowych obrotach coś z tyłu słychać na miarę tych właśnie stuków w podłogę czy podskakiwanie belki, kół itp
Byłem u mechanika, podłoga cała, tuleje belki też niby ok, okazało się że tuleje w wahaczach podłużnych są zerwane, wymieniłem myślałem że załatwi to sprawę ale nic z tego
Postarałem to opisać jak tylko mogłem, może ktoś faktycznie miał podobnie, jak czytałem inne tematy to teraz musiał bym wszystko wymieniać po kolei
amortyzatory, tuleje tylnego wózka, belki itp itd i aby się nie okazało tak jak jeden pisał ze i tak dalej to miał po wymianie, większość tematów sa pokończone bez opisania rozwiązania przyczyny
dzięki za pomoc i pozdrawiam
-
- Posty: 193
- Rejestracja: pt gru 27, 2013 15:52
- Auto: BMW
Re: Problem przy ruszaniu, gwałtownym i dynamicznym
elastyczny łącznik wału pewnie sprawdziliście ?
Re: Problem przy ruszaniu, gwałtownym i dynamicznym
Może podpora wału?
- Norberte30
- Posty: 252
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013 20:18
- Auto: M3 e36 3.2 SMG Estoril
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem przy ruszaniu, gwałtownym i dynamicznym
Ja co prawda w e36 miałem stuki przy ruszaniu, i dynamiczniejszym dodaniu gazu podczas jazdy z jakichś wyższych prędkości, ale nie było zanego podskakiwaniu tyłu, sam głuchy stuk. Okazało się po wielu diagnozach, że to śruby wózka, te wkręcane w podłogę, a dokładnie jedna, która jakoś była uszkodzona i dawała ten objaw. Sprawdź też przegub wał-dyfer, może ma luzy.
Re: Problem przy ruszaniu, gwałtownym i dynamicznym
W kwietniu wymieniałem wewnętrzne przeguby, oraz szpera z m5 została założona, przy tym zabiegu wyszło że przegub wał-dyfer ma luz ale nic się nie działo przed modyfikacja jak i po, szpera była tak zmęczona ze nie miała spięcia można było kręcić kołem jak trzymałeś 2, miesiąc jazdy z nowa szpera kilka boków itp itd coś na pewno wykończyły z tylnego zawieszenia tylko co aby nie wymienić wszystkiego, jutro jak się uda z moim mechanikiem sprawdzimy podporę wału oraz śruby mocowania belki
Re: Problem przy ruszaniu, gwałtownym i dynamicznym
To tak jak Ci mówiłem wczoraj na TS'ie w moim dawnym e36 przez rozjechany amortyzator koło przy dynamicznym ruszaniu albo boku zaczynało podskakiwać. Założyłem wtedy k-sporta i więcej tego problemu nie miałem. Jak będziesz zaglądał na podnośniku to rzućcie okiem też na amor.
Re: Problem przy ruszaniu, gwałtownym i dynamicznym
Właśnie teraz też mi podskakuje tylne prawe koło akurat przy ostrym ruszaniu na 1.
Zostaje amortyzator bo wszystko inne wymienione
Zostaje amortyzator bo wszystko inne wymienione

części do aut zachodnich i japońskich - pw.
Re: Problem przy ruszaniu, gwałtownym i dynamicznym
po wizycie na warsztacie, urwane poduszki skrzyni biegów oraz podpora wału termin mam na następny wtorek mam nadzieje że po wymianie będzie już ok
wymieniłem podporę, poduszki oraz przegub kulowy wału i nic już nie skacze
wymieniłem podporę, poduszki oraz przegub kulowy wału i nic już nie skacze

Re: Problem przy ruszaniu, gwałtownym i dynamicznym
Wydaje mi się, że to faktycznie może być amortyzator ;/ ja swój też niedawno musiałem wymienić (z pomocą mechanika rzecz jasna) a kupiłem on line na http://www.motocentrum.pl/amortyzatory, ... -100121,kp firmy kager. Chciałem, żeby wyszło taniej i póki co - odpukać nic się nie dzieje 

Re: Problem przy ruszaniu, gwałtownym i dynamicznym
poważnie?BimmerOnly pisze:Well if you are facing such kind of problem then it may be a problem in the functioning of your BMW Engine, why you not take the benefit of our BMW Vanos Repair and BMW MID Repair Services

Re: Problem przy ruszaniu, gwałtownym i dynamicznym
Witam,
Jestem tez nowym urzytkownikiem forum auto posiadam od około 8 miesięcy i ostatnio wyszło pare problemów co nie mogę znaleść odpowiedzi
Ruszasz ostrzej i po chwili nie ma biegów np.
2,4, a 1,3,5,6 jest
Gaszę auto i po chwili są biegi.
Następnie jadę i tracę znowu biegi tym razem 1,3,5 i tak na zmianie
Macie może wiedzę co może być !
Po podłączeniu do komputera wychodzi jako NADMIERNY POŚLIZG ( sprzęgło czy koło 2 masowe?) czy problem jest gorszy
Jestem tez nowym urzytkownikiem forum auto posiadam od około 8 miesięcy i ostatnio wyszło pare problemów co nie mogę znaleść odpowiedzi

Ruszasz ostrzej i po chwili nie ma biegów np.
2,4, a 1,3,5,6 jest
Gaszę auto i po chwili są biegi.
Następnie jadę i tracę znowu biegi tym razem 1,3,5 i tak na zmianie

Macie może wiedzę co może być !
Po podłączeniu do komputera wychodzi jako NADMIERNY POŚLIZG ( sprzęgło czy koło 2 masowe?) czy problem jest gorszy